tirsdag den 26. november 2013

Blog jomfru

Hej dejlige mennesker! :)
Så hopper jeg endelig ud i det, og laver en blog. Jeg har tænkt meget over det og nu er den her!
Nå men jeg er lidt usikker I hvordan man gør det her, så nu kommer der bare lidt om mig:
Jeg hedder Sofie og er 18 år.
Jeg går i gymnasiet i 2g, hvor jeg læser matematik, fysik og kemi (nerd, I know (; )
Så elsker jeg sport, balance i krop og sind og sundhed.
Jeg elsker at lave mad! Man slapper af og så ved man hvad man putter i munden i sidste ende, jeg har lavet mad til min familie her til aften :) .. Det blev gnocchi med champignoner, asparges og svinemørbrad, muuums!!

Nå men jeg vil kigge videre og se om jeg kan hitte ud af det her, håber der er nogen der vil følge min spæde start i denne blogger verden :)

Hilsen mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar